Love is my drug


Första tentan gjord och det känns riktigt bra, även om jag är helt slut och inte orkar göra ett jota. Men jag oroar mig inte för att inte bli godkänd i alla fall :) Nu är det bara att börja plugga till del II i anatomikursen. Den del som är på 5.5 hp och som lär vara liiiiite svårare. Men det är bara att plugga!

Jag har bestämt mig för att inte ens titta åt en skolbok mer denna helg utan bara ta det lugn och göra det jag känner för. När jag kom hem idag så la jag mig i sängen och tittade på Angus, Thongs and Perfect Snogging. Chick flick or what!? Men den är bra :) Fast böckerna är ju helt klart bättre.
Nu sitter jag och tittar på klänningar, letar efter the dress att ha på mig när jag fyller år. Jag har en inre syn om hur jag vill att den ska se ut. Nu gäller det bara att hitta den också.

Imorgon ska jag och syster yster gå tipspromenad på morgonen (typisk söndagssyssla) och sen på eftermiddagen ska jag sjunga i kyrkan tillsammans med min kör. Ska bli riktigt kul! Blir första framträdandet med denna kör. Och vi har tydligen kåpor på oss till och med när vi uppträder. Riktigt proffsigt ju! :) Vinröda är våra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0