Bless your soul, you've got your head in the clouds


Denna morgon har jag spenderat med att skriva ner latinska ord på små lappar och sätta upp på skåpsdörrarna i köket. Mitt kök har blivit ganska så färgglatt nu tack vare alla lappar. Men det är bra, nu kommer jag ständigt se dessa latinska ord och läsa på dem omedvetet och på så vis även lära mig orden omedvetet. Ibland tänker jag till!



Senare idag ska jag åka till Tibro och Alex. Vi ska baka cupcakes, eller ja, garnera i mitt fall för hon har redan bakat själva muffinsarna, som vi sedan ska bjuda på ikväll då hon har annordnat ett ljusparty. Det kommer bli massa mys. Sitta och sniffa sig hög på doftljus samtidigt som man äter cupcakes. En bra kväll enligt min mening. Jag ska fota våra cupcakes senare och så ska jag när jag kommer hem dela med mig av både recept och bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0