Set fire to the rain


Nu är den äntligen gjord! Tatuering nr 2 :D Är jättenöjd med resultatet ^^ Tatueringen är gjord av Caja på Edskroppskonst i Göteborg. Dagen till ära fick jag sällskap av fina Louise. Första gången jag träffade henne! Vi har bara pratat över msn/bdb/fb/sms tidigare men nu fick vi äntligen träffas irl :D Och jag kan garanterat säga att vi kommer träffas fler gånger. Hon är en fin människa ^^

Tatueringen kostade 800 kr och tog dryga timmen att göra. Det gjorde inte minsta ont, trots att ryggen/nacken sägs vara ett väldigt känsligt ställe. Visst kändes det mer än på handleden, men det gjorde definitivt inte ont i alla fall. Pirrade mest. För er som går i tatueringstankar så kan jag verkligen rekommendera Caja :) Hon har gjort ett väldigt bra jobb med min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0