Say you don't want it


Vaknade 07.50 av att solen sken och himlen var blå. Härligt sätt att vakna på! Jag pysslade lite här hemma innan jag bestämde mig för att åka in till Skövde. Köpte födelsedagspresent till lillebror och en parfym till mig själv. Och lite småsaker till lägenheten (badskum och choklad till varm choklad). Gick och dregglade över alla fina kläder som finns att köpa men som jag inte borde lägga pengar på. Vilket jag inte gjorde idag heller. Fick räcka med parfymen ^^ Denna parfym är en som jag suktat efter i flera år men som jag aldrig köpt, men nu lyxade jag till det :) Jag älskar allt med vanilj så vad passar bättre än en vaniljdoftande parfym ^^



Har precis hällt i mig 7 dl vatten också så nu skvalpar det i magen när jag dansar runt till min musik och längtar tills fredag då mitt Wii kommer på posten ^^ Längtar till tisdag också för då kommer äntligen min tvilling hit igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0