Ett återkommande moment innan varje jul

Mor och jag åkte in till stora metropolen Skövde idag och shoppade loss på Blomsterlandet. När vi kom hem igen så satte jag igång med att göra årets julgrupper. Nio stycken har jag gjortnu ikväll! Jag älskar att göra blomgrupperingar! Nya julskivan strömmade ur högtalarna samtidigt som jag stod vid köksbordet och grejade och tiden försvann. Helt plötsligt var klockan halv åtta. Att pyssla med blomgrupperingar för mig är ungefär samma sak som när jag ritar. Jag försvinner in i min egna lilla värld och varken hör eller lägger märke till något omkring mig.

Här kommer mina alster för ikväll :)









Personliga favoriten




Kommentarer
Postat av: Ika

Jättefina =D <3

2010-12-22 @ 12:58:45
Postat av: Emelie

Vad fint! Ger verkligen mysig julstämning med julgrupper :)

2010-12-22 @ 20:31:45
URL: http://lettersfromlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0